• Anasayfa
  • ENGLISH
  • FRANÇAISE
HealthFlex
×
  • ANASAYFA
  • Kurumsal
    • İYAD Hakkında
    • Sıkça Sorulan Sorular
    • Tüzük
    • Online Üyelik Yönergesi
    • Tanıtıcı Kimlik Kartları Yönergesi
    • İYAD Logosu
    • Üyelik Görselleri
  • İktisadi İşletme
  • İYAD Haber Ajansı
  • HUKUKİ DESTEK
  • ÜYELİK
    • YAYINCI KAYIT BAŞVURUSU
    • YAYINCI GİRİŞİ
  • İLETİŞİM

Milli Gazete’nin ‘kepazelik’ anlayışı!

Şubat 18, 2013Gündem

bakanlık-sansurMilli Gazete, Kültür Bakanlığı’nın Sevgililer Günü reklamdaki kadının açık olan omzunu mozaikledi.

Kültür ve Turizm Bakanlığı Amerika’nın önde gelen gazetelerine Sevgililer Günü reklamı verdi.
Kültür ve Turizm Bakanlığı, Amerika’nın en etkili gazetelerinden New York Times ve Los Angeles Times’a tam sayfa Sevgililer Günü ilanı vererek, Amerikalıları “Şubat’ta sizi, tarihinen romantik şehri olan İstanbul’a, kendi peri masalınızı yaratmayadavet ediyoruz” sloganıyla ilan verdi.

Bu ilana tepki gösteren Milli Gazete bugün ’Kepazelik’ manşetiyle çıktı. Gazete reklamda yer alan kadının açıkta kalan omzunu da sansürledi.

Son Yazılar

  • Genel Kurul Çağrısı
  • RTÜK denetimi Youtube’u kapsıyor mu?
  • Genel Kurul Çağrısı
  • İnternet yayınlarına RTÜK denetimi geliyor
  • Basın Akademisi’ne ilgi giderek artıyor

Kategoriler

  • Gündem
  • İYAD